PREZENTOWE TOP 10

Nikt z nas nie wyobraża sobie dzieciństwa bez zabawy, która jest dla maluchów podstawowym narzędziem do zaspokajania naturalnej potrzeby poznawania i rozumienia otaczającego świata i samego siebie.

Dzieci w czasie zabawy wyrażają uczucia, pragnienia i marzenia, poznają świat realny oraz uczą się tworzyć swoje pierwsze więzi międzyludzkie, np. zawierając przyjaźń. Polskie dzieci i ich rodzice doskonale znają rolę zabawy. Potwierdzają to wyniki badania „Zabawki są ważne” zrealizowanego przez IPSOS na zlecenie firmy Mattel światowego lidera w produkcji zabawek.

To właśnie wyniki badania oraz zderzenie oczekiwań dzieci i wizji dorosłych, a także wieloletnie doświadczenie w zakresie poznawania potrzeb kolejnych pokoleń, stały się dla specjalistów z Mattel inspiracją do przygotowania prezentowego TOP25 na nadchodzący sezon prezentowy.

Kikimora spośród 25 propozycji od Mattela wybrała 10 następujących produktów:

1.

BeBo – Tańcz i śpiewaj ze mną (DJX24) – sympatyczny robocik zachęcający do wspólnego tańczenia, śpiewania oraz tworzenia piosenek. Robocik naprawdę tańczy, zabawnie się kołysząc, oraz posiada trzy tryby zabawy i nauki dostosowane do wieku i umiejętności dziecka, dzięki czemu może stać się najlepszym przyjacielem pociech aż do wieku przedszkolnego. Tryb Taniec i ruch pomaga w wykształcaniu u najmłodszych poczucia rytmu oraz zachęca do aktywności tanecznej. Nauka i zabawa wprowadza w świat literek i liczb, a to wszystko przy akompaniamencie wesołych melodii. BeBo umożliwia też tworzenie własnych piosenek, pozwalając maluchom nagrać, a następnie wysłuchać własne zdanie zaśpiewane przez BeBo.

Wiek: 9 m+

Kikimora

2.

Edukacyjny Globus Odkrywcy (DRJ85) sprawia, że cały świat jest w zasięgu rączek małych podróżników. Siedem przycisków umieszczonych na powierzchni globusa odkrywa bowiem przed maluchami kontynenty, zwierzęta je zamieszkujące oraz różnojęzyczne powitania. Obracanie globusa uruchamia piosenki i wypowiadane zdania o nowo odkrytych miejscach. Przewracanie stron Książki Podróżnika, umieszczonej na podstawce, uczy przy akompaniamencie wesołych piosenek, różnych środków transportu. Zabawka wyposażona została w technologię „Poziomy nauki”, które umożliwiają dostosowanie treści do aktualnego etapu rozwoju dziecka.

Wiek: 18m+

Kikimora

3.

Sterowana gąsieniczka (DKT39), to niezwykle rozwojowa, interaktywna zabawka, która uczy dzieci podstaw programowania. Składa się z 9 łatwych do łączenia elementów, z których 8 nadaje gąsieniczce konkretny kierunek: do przodu, w lewo i w prawo a 9-ty wygrywa wesołe dźwięki. Najmłodsi poprzez odpowiednie łączenie elementów tworzą sekwencję, którą gąsieniczka koduje, a następnie porusza się zgodnie z zaprogramowaną przez szkraba trasą. Głowa tego zabawkowego owada wyposażona została w mrugające oczka, które podczas zabawy świecą i migają w rytm wygrywanych melodii.

Wiek: 3-6 lat
Kikimora

4.

Tomek i przyjaciele: Wielki wyścig zestaw

Zainspirowany filmem DVD „Tomek i Przyjaciele: Wielki Wyścig” to kolejowy zestaw, który będzie idealną propozycja dla wszystkich małych miłośników słynnej lokomotywki. Dzieci z wypiekami na twarzy będą mogli obserwować zmagania Tomka i Piotrusia na mega wielkim torze. Wystarczy umieścić dwie ciuchcie z włączanym napędem za linią startową, zwolnić hamulec, by przyjaciele ruszyli do wyścigu!

Wiek: 3+

Kikimora

5.

Sterowana latająca Barbie (DLV45) – nadzwyczajna zabawka w postaci latającego drona inspirowana filmem „Barbie: Gwiezdna przygoda”. Z pewnością skradnie serca nie tylko dziewczynek, ale również ich rodziców. To prawdziwy, latający dron, jakiego jeszcze nie było! Sterowana pilotem Barbie za sprawą jednego przycisku automatycznie wystartuje oraz wyląduje, a jej lotem w łatwy sposób steruje się za pomocą joysticka umieszczonego na pilocie. Śmigła wbudowane w kosmiczną deskę Barbie pozwolą wykonać zaprogramowane sztuczki, w tym efektowne piruety.

Wiek: 6+

Kikimora

6.

Barbie® i jej Tańczący Koń (DMC30) – ten tańczący duet to idealna zabawka dla każdej miłośniczki zwierząt i tańca! Tym wyjątkowym zestawem, zainspirowanym filmem „Barbie i siostry: Na tropie piesków” można bawić się na 3 sposoby. Śliczny rumak, ubrany w różową, ozdobną uzdę, lejce i siodło w tym samym kolorze, może wykonywać taneczne kroki sam lub z uroczą Barbie® siedzącą w siodle na jego grzbiecie. Dziewczynki mogą również obserwować taniec, który Barbie wykonuje wraz ze swym grzywiastym przyjacielem gdy stoi obok niego obejmując go za szyje.

Wiek: 3+

Kikimora

7.

Śpiewająca Straszygwiazda (DYN97) – Ari Hauntington™ – filmowa córka duchów z filmu „Witaj w Monster High”, która inspiruje do nauki śpiewu. Miłośniczki lalek nie przejdą obok niej obojętnie. Śpiewająca Straszygwiazda – Ari HauntingtonTM to piosenkarka o półprzezroczystej skórze oraz długich, fioletowych włosach. To pierwsza lalka Monster High z interaktywną funkcją zabawy, którą uruchamia się za pomocą ukrytego w naszyjniku rubinowego guzika. Gdy czujniki w lalce wykryją ruch, Ari rozpoczyna swój występ, który ma aż cztery odsłony: rozgrzewkaę, próbę, występ i pokaz świateł. Ten ostatni będzie dużym zaskoczeniem, gdyż uruchomienie go spowoduje rozświetlenie się całej twarzy lalki!

Wiek: 6+

Kikimora

8.

Hot Wheels® Sterowany pojazd latający Sky Shock (DYD90) – pojazd dla amatorów emocjonujących samochodowych przygód – pojazd sterowany pilotem, który w sytuacji zagrożenia rozkłada skrzydła i odlatuje. Ten specjalny pojazd, potrafi pędzić po ziemi, a następnie za pomocą jednego przycisku rozłożyć skrzydła i wzbić się w powietrze jak najprawdziwszy samolot! W trybie naziemnym pojazd jest niezwykle szybki i z łatwością pokonuje ostre zakręty, ale w każdej chwili może też złapać wiatr pod rozkładane skrzydła, przekształcając się w superszybki odrzutowiec. Wiek: 8+

Kikimora

9.

Gogle View-Master® (DLL68) – innowacyjny gadżet edukacyjny dla dzieciaków, które lubią interaktywny sposób poznawania swiata i zdobywania wiedzy z wykorzystaniem aplikacji mobilnych. View-Master® to system, który przenosi do świata wirtualnej rzeczywistości umożliwiając obcowanie z miejscami niedostępnymi w codziennym życiu. Wystarczy pobrać na smartfona (nie znajduje się w zestawie) jedną z bezpłatnych aplikacji View-Master®, zamontować go w dołączonych do zestawu goglach, by za pomocą przycisku-dźwigni zastosowanej w urządzeniu rozpocząć edukacyjną zabawę.

Wiek: 7+

Kikimora

10.

Scrabble Original (Y9616) – najbardziej popularna gra dla całej rodziny, w której LICZY SIĘ KAŻDE SŁOWO!™ Klasyczna gra w ScrabbleTM polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z wylosowanych płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten gracz, który na koniec rozgrywki za ułożone słowa zdobędzie największą liczbę punktów. Gra wzbogaca słownictwo, uczy koncentracji oraz szybkiego i strategicznego myślenia. Liczba graczy: 2–4.

Wiek: 10+

 

Kikimora